![]()
Fuglebjerg IF indvier ny kunstgræsbane og renoveret klubhus
Fuglebjerg Idrætsforening inviterer borgere, samarbejdspartnere og alle involverede til officiel indvielse af foreningens nye kunstgræsbane samt det nyrenoverede klubhus
Efter en stor fælles indsats fra både frivillige, kommune og samarbejdspartnere står Fuglebjerg IF nu klar til at markere to markante løft af faciliteterne i lokalområdet
Indvielsen finder sted 30. maj kl. 12.00 og bliver en festlig dag med taler, officiel åbning og fodbold på banen![]()
Desuden byder Fuglebjerg Idrætsforening på GRATIS pølser samt kolde fadøl og sodavand til de fremmødte![]()
![]()
![]()
Det er begge projekter, vi er meget stolte af. De er resultatet af et stærkt samarbejde og stort engagement fra mange sider, og vi glæder os til at fejre det sammen med hele lokalområdet, siger formand Allan Schultz, Fuglebjerg IF
Program for indvielsen
Arrangementet starter kl. 12.00 med ankomst, efterfulgt af officiel velkomst og taler:
• Velkomst ved formand Allan, Fuglebjerg IF
• Tale ved Borgmester Kenneth Sørensen, Næstved kommune
• Fælles snoreklip
Efter den officielle del vil der være opvisningskamp på den nye kunstgræsbane
Et løft for hele lokalområdet
Den nye kunstgræsbane og det renoverede klubhus skal være med til at styrke både idrætslivet og fællesskabet i Fuglebjerg.
Faciliteterne giver helt nye muligheder for både børn, unge og voksne, og vi håber, at endnu flere får lyst til at være en del af fællesskabet i Fuglebjerg IF, siger formanden.
Fuglebjerg IF håber på stor opbakning til dagen og byder alle interesserede velkommen

